[Megnyitás böngészőben](
http://r.nl.menedzserpraxis.hu/mk/mr/sh/2BiWVc8LG9zi8xy3AC9Gh9b4mAMam9Sudl/2J4s1dWENx2t)
**A 2025. július 1-jétől kötelező elektronikus számlázás és archiválás kérdései, megvalósítási módok**
======================================================================================================
Időpont: 2025.09.08. 10:00-12:00
================================
2025. július 1-től új kötelezettség lép életbe az e-számlázás terén – készüljön fel időben!
Díjmentes online szakmai napunkon az **elektronikus számlák kibocsátás**ára, **archiválás**ára és **az ezekhez kapcsolódó megvalósítási lehetőségek**re koncentrálunk. Az előadáson részletesen szó lesz az **e-számla jogszabályi hátteré**ről, a **megállapodások kötelező tartalmi elemei**ről, az **eredet hitelesség dokumentálásá**ról, valamint a technikai és adminisztratív feladatokról, amelyek **júliustól kötelezővé válnak** a szolgáltatók és vállalkozások számára.
A szakmai napon áttekintjük a számlázást érintő uniós előírásokat – köztük a **Héa-irányelv és a ViDA csomag előírásai**t –, és bemutatjuk, milyen implementációk várhatók a tagállamokat érintően, valamint milyen magyarországi lehetőségek állnak rendelkezésre.
Előadó: **Czöndör Szabolcs** – főosztályvezető, Nemzeti Adó- és Vámhivatal, Központi Irányítás, Adószakmai Innovációs Főosztály
**A szakmai napon az alábbi témákról biztosan szó lesz:**
- Milyen előírásoknak kell megfelelni 2025. július 1-jétől az e-számlázásban?
- Hogyan épül fel egy jogszabálynak megfelelő e-számla megállapodás?
- Milyen szerepe van az eredet hitelességének, és hogyan dokumentálható?
- Mit ír elő a jogszabály az e-számlák archiválására vonatkozóan?
- Milyen technikai eszközök segítik a kötelezettség teljesítését?
- Mit hoz a ViDA csomag a hazai számlázási gyakorlatba?
Jelentkezzen most és tegye fel kérdését szakértőnknek!
[ **DÍJMENTES ELŐADÁS**](
http://r.nl.menedzserpraxis.hu/mk/cl/f/sh/WrtLDabpWlgiT9TztHGm2SrpU02gNxdh/GxrM7mlrf95z "Regisztrálok")
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Köszönettel:
Káté Krisztina
*ügyfélkapcsolati és képzési üzletág igazgató*
© 2025 Menedzser Praxis Szakkiadó és Gazdasági Tanácsadó Kft.
Oktatási és Képzési Csoport
Felnőttképzési nyilvántartási szám: B/2020/000053
Kérdéseivel kapcsolatban szívesen állunk rendelkezésére az alábbi elérhetőségeken:
Tel.: +36 1 880-7600
Fax: +36 1 880-7699
E-mail: [info_at_mprx.hu](mailto:info_at_mprx.hu)
*Fenntartjuk a jogot, hogy nem várt esemény (pl.: az előadó betegsége) esetén az előadás elmarad, vagy későbbi időpontban kerül megrendezésre. A résztvevő anyagi igénnyel ezért nem léphet fel.*
Ez az e-mail a(z) info_at_none.hu címre lett kiküldve.
[l](
http://r.nl.menedzserpraxis.hu/mk/un/v2/sh/2BiWVc8vmqE7cizwwqkwZaaKBEyYiqR2eH/PgUwXMHiSQqS)
[Nem kérek eseménytájékoztatót](
http://r.nl.menedzserpraxis.hu/mk/cl/f/sh/WrtLDabpXo1tnR14IWJiJdje3jCa48Vl/uAiKU2y_qQ1Y "Leiratkozás")
Received on Wed Aug 13 2025 - 11:40:50 CEST